HTML

tinik

Minden amivel a tizenéveseknek bajuk van, vagy amit szeretnek. ;)

Friss topikok

  • Angel_Heart: Szia!Nagyon tetszik az első két bejegyzésed.Én is ilyen problémákkal küzdök.Nem akasz még írni?Néz... (2010.04.17. 15:09) 2008.03.11., kedd

Linkblog

Archívum

2008.03.11., kedd

2008.03.11. 16:01 :)kata:)

helóka!
    Mivel még nem ismertek, leírom a legfontosabbakat, amiket tudnotok kell rólam.
14 éves vagyok,Nagykanizsán születtem és ott is lakok.Van egy tesóm, akivel nehéz bármit is megbeszélni, egy kutyám, akit imádok és akivel rengeteg  időt töltök, mert csak akkor tudom igazán kikapcsolni magam. A szüleimmel vannak azért gondjaim... Néha kicsit egy másik dimenzióban élnek, igen keveset tudnak a mai tinik életéről. Azt hiszik, hogy minden úgy van, mint mikor ők voltak tizenévesek. Anyukám anyukájával egy házban élünk, néha nagyon ki tud akasztani, mert sose tetszenek neki a barátaim, mindenkit csak kritizál.
A másik nagyszüleim vidéke élnek. Imádok ott lenni. ott teljesen más minden.De ott nem az a Kata van, aki itt  Kanizsán. Bár ez a legkisebb gond.
    A barátok... Szerencsém, van mert igen jó osztályközösségbe kerültem. Így, nyolcadik év végére sikerült egy stabil baráti kört kialakítanom. Sokmindenkivel jóba vagyok, de a legek csak 3-4en vannak. Róluk később részletesebben.
    A szerelmekkel is vannak bajaim. Mondhatni aezek a legnagyobbak.Erről is mesélek majd.
Meg még sok másról is.
   

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tini.blog.hu/api/trackback/id/tr85376340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Angel_Heart 2010.04.17. 15:09:37

Szia!Nagyon tetszik az első két bejegyzésed.Én is ilyen problémákkal küzdök.Nem akasz még írni?Nézd meg az én blogom is: angelheart-.blog.hu Ha tetszik,hirdethetnénk is egymást. :)
süti beállítások módosítása